Cégvezetők, valamint HR- és kommunikációs vezetők szórakoztató szaklapja

Megéri átállni a Széchenyi Pihenőkártyára

Nehéznek tűnhet, de megéri átállni a Széchenyi Pihenőkártyára  Már mintegy 1 500 elfogadóhely csatlakozott az OTP SZÉP kártya programhoz   A munkáltatók mintegy felénél gondot okozhat az átállás az üdülési csekkről a Széchenyi Pihenőkártyára (SZÉP) – ez derült ki...

bővebben

„A legfontosabb az ország gazdasági esélyteremtés…

  „A legfontosabb az ország gazdasági esélyteremtésének megvalósítása”   A világ – és benne Magyarország – változóban van. Egyesek könnyen, mások jóval nehezebben tudják követni azt, ami az időnként forrongó, máskor lecsendesedő gazdasági, társadalmi...

bővebben

Az X-Faktor tanulságai felvételiztetők számára

Félig hivatalból, félig személyes érdeklődés folytán nézem az X-Faktort és minden más hasonló tehetségkutató műsort. Az egyik adásban azonban megütötte a fülem Keresztes Ildikónak egy elszólása, amikor az egyik pályázóra azt mondta, hogy: "Te igazi popsztár alkat...

bővebben

„Az eredmény mindennél fontosabb.”

„Az eredmény mindennél fontosabb, nem az én gondjaim száma a lényeges.” A sportág történetének legeredményesebb szövetségi kapitánya, Budapest Díszpolgára. 1999-ben, 2000-ben, 2004-ben és 2008-ban az év szövetségi kapitánya Magyarországon, a miskolci városi uszoda...

bővebben

Nagyvállalati fitnesz

A multinacionális vállalatok megjelenésével ismerhettük meg a rekreáció fogalmát. Akkor csodálkoztunk: egy vállalatnak fontos, hogy dolgozói milyen fizikai kondícióban vannak? Ma már teljesen természetes,hogy a cafeteria-ban különféle sportolási lehetőségek...

bővebben

Téveszmék a motiválásról

Nemcsak az interneten, de a gazdasági szakkönyvekben is rengeteget lehet olvasni a munkatársak motiválásának módszereiről. Sőt, rengeteg divatos tréningen oktatják is ezt. Mégis, tapasztalataim szerint ezzel van a legtöbb gondja a vezetőknek. Szenved is emiatt közülük...

bővebben

Gondoljuk újra a sör fogalmát!

Szerkesztőségünk félelmet nem ismerő munkatársai a pálinkák és borok megvizsgálása után a belga sörkultúra nyomába eredtek. Példájuk követését csak az alkoholt jól toleráló olvasóinknak ajánljuk…  A lager típusú söröket favorizáló kis hazánkban nem olyan régen ismert...

bővebben

A HR-menedzser, mint edző

A HR menedzser nemcsak a vezetés hatékonyságát és dinamizmusát erősítheti a coaching módszerével. Magyarországon egy évtizede terjed, és talán mára túl trendivé is vált ez a fogalom. Pillantsunk bele kicsit jobban a coaching adta lehetőségek részleteibe. A dinamikus...

bővebben

Társas lazsálás, avagy mindig …

...avagy mindig van, aki dolgozzon helyetted A közhiedelemmel ellentétben – amely szerint csoportban vagy teamben könnyebben dolgozunk, mint egyedül, – előfordulhat, hogy mégis kevésbé érezzük magunkat hatékonynak, és arra gondolunk, hogy társak nélkül produktívabbak...

bővebben

Újabb jelentős fejlesztések a TEVA-nál

Képünkön: A MegaPlant üzem átadásán Navracsis Tibor miniszterelnök-helyettes, közigazgatási és igazságügyi miniszter, Aliza Bin-Noun, Izrael Állam nagykövete, Kósa Lajos, Debrecen város polgármestere, Shlomo Yanai, a TEVA Pharmaceuticals Industries Ltd. elnöke és...

bővebben

Természetes jelenlét

Coaching a szabadban Először a jelenben – Nos, mi történt veled ott fent? – kérdezi a coach halkan, miután Péter végre talajt ért, kikapcsolták biztosítóköteleit, és túlvolt néhány mély kilégzésen.  – Hiszen, ha jól sejtem, ezerszer csináltál ennél vadabbat is. Péter...

bővebben

Ön egyedül él? Miért?

Egyedülálló. Agglegény. Szingli. Hajadon. Vénlány. Ezen kifejezések mindegyike hordoz magában több-kevesebb pejoratív háttérjelentést. De vajon mi ennek az oka? A többség lenéző attitűdje? Sajnálat? Vagy épp ellenkezőleg, irigység? Tulajdonképpen miért magányos az,...

bővebben

A sikertelen tréningek “titka”

Ritka, hogy a céges rendezvényekről a szervezők, a trénerek és a résztvevők egyformán pozitív élményekkel, hasznos tudással feltöltődve, tökéletesen elégedetten távoznának. Ezzel együtt elvétve gondolunk bele, hogy ennek mi is lehet a valódi oka. A szervezők és a...

bővebben

Party-time

Év végéhez közeledvén a HR menedzserek már azon gondolkodnak, mivel dobják fel céges karácsonyi ünnepségüket úgy, hogy ne ugyanaz a műsor ismétlődjön kétévente. Kis-Hegedűs Réka, a neves modell segít eligazodni a lehetőségek között úgy, hogy a szervezők idei...

bővebben

Outdoor tréning kishatározó

Az outdoor szinpad szereplői es kellékei – egy tréner konstruktumai Konstruktivizmus: egy valóság van. De senki sem ismerheti teljes egészében, csak egy szeletét, amit születésünktől fogva a megismerés folyamatában konstruálunk. Nos, vannak konszenzuson és tesztelésen...

bővebben

Erdélyi Zsolt a magyar reklámiparról

A Tilos Rádió volt szerkesztője, kreatívigazgató, műsorvezető, hivatásos értelmiségi megmondóember, humorgyáros, a társaság küldetésszerű középpontja. Erdélyi Zsolt DJ, gondolkodó, valamint jelenség. Emellett az SZDSZ kommunikációs tanácsadója és a mai  magyar filmek...

bővebben

A válság nem más, mint lehetőség a kitörésre

Bujtás Attilával, az Arcus Interactive Group kreatívigazgatójával beszélgettünk a marketingpiac globális és hazai átalakulásáról, a hagyományos márkakommunikáció haláláról. (Az interjú 2009. elején készült.) Az utóbbi hetek, hónapok másról sem szóltak, mint a...

bővebben

Farkasordító meleg

Három Pinot Noir egy szerkesztőségi asztalon A szakértők azt szokták mondani, hogy a Pinot Noir-hoz el kell érni egy szintre a borfogyasztásban. Nem az a bor, amit a következő felkiáltásokkal kóstolgatnak: „Ó, ez annyira testes!”, vagy „Ez már szinte fekete...

bővebben