Ismertetés

Manapság egyre gyakoribb eset, hogy vállalati vezetők felkészülés nélkül, váratlanul kerülnek olyan helyzetbe, amikor nyilatkozniuk kell a médiának. Ez nagyon sokszor – épp a  válság kapcsán – olyan kínos kérdéseket is jelenthet, melyek megválaszolására egy rutinos nyilatkozónak sem árt előzetesen felkészülni.

01
Mit tehetünk ilyen helyzetben?

Nem túl sokat. Improvizálhatunk, majd reménykedhetünk, hogy jól sikerült, valamint hogy a riporternek nem áll szándékában negatív fényben feltüntetni bennünket, cégünket.

És ez elegendő?

Nem, ezt nap mint nap láthatjuk. Ám mindez tanulható, tanítható. Nem árt néha belesni a média boszorkánykonyhájába, megfigyelni a riporteri trükköket, megtanulni, hogy mit tehetünk, és mit nem.

 

Az Out Of Office ennek lehetőségét nyújtja az Ön, az Önök számára. Profi újságíró, profi operatőr televíziós kamerával, valamint  médiajogász és a kínos  elyzeteket megjelenítő, improvizációs játékokban hírnevet szerzett színészek segítik e tanulási folyamatot.

Résztvevők:

Szakértők, trénerek:

  • Bocskay Zsolt, a Klubrádió főszerkesztője, újságíró, riporter
  • Dr. Schneider Péter szakjogász
  • A különböző helyzetek és reakciók jobb megélését és megértését színpadi improvizációs gyakorlatokban nagy tapasztalatot szerzett színészek segítik.

A program célja:

02– A média működésének bemutatása.

– A résztvevők médiaképességeinek fejlesztése, a cég, szervezet működése szempontjából fontos üzenetek megfogalmazásának elsajátítása, annak hatékony megjelenítése a médiában.

– A képességek felmérése, a meglévő kommunikációs hibák és hiányosságok összegzése, korábbi szereplések elemzése.

– A hatásos és egyszerű fogalmazás elsajátítása, a tanultak alapján egyszerű üzenetek megfogalmazása, általánosítható szabályok kialakítása a tanulságok  lapján, a beszédstílust és  metakommunikációt illető tanácsok megfogalmazása.

___
További információ:
Madarász Endre
Mocca Média Kft.
Mobil: +36 30 937 0053